
Felanmälan
Icke akuta ärenden
För att felanmäla något som inte är akut ber vi att ni använder nedan formulär.
Icke akuta ärenden kan till exempel vara ett trasigt lås på en innerdörr, belysning som inte fungerar, eller ett dörrhandtag som sitter löst.
Vår målsättning är att återkoppla kring dessa ärenden inom 24 h.
Övriga ärenden
I formuläret kan du som har beställningsrättigheter för er verksamhet, göra beställningar på arbete ni önskar att vi utför åt er. Som till exempel uppsättning av hyllor, byte av glödlampor eller hjälp med att flytta inventarier.
Ni hittar fler alternativ att välja mellan under Kategorier i formuläret.
Akuta ärenden
För att felanmäla ett ärende som är akut under kontorstid (måndag-fredag mellan 07:00 – 16:00) ringer ni oss på 013-35 99 60. Behöver du göra en felanmälan av akuta ärenden efter kontorstid, så ber vi att ni ringer Renall på 013-12 46 00.
Akuta ärenden kan till exempel vara en vattenläcka, elavbrott eller brister som kan leda till personskada.
Information om felanmälningar
Vi följer de direktiv och riktlinjer som finns, för att försöka minska risken för smittspridning av Covid 19. Vi är väldigt måna om att hålla en hög servicenivå och att hjälpa er på bästa sätt. Tänk på att registrera er felanmälan/beställning så noggrant som möjligt. Det underlättar avsevärt i vår hantering. Tack!