Felanmälan

 

Icke akuta ärenden

För att felanmäla något som inte är akut ber vi att ni använder nedan formulär. 

Icke akuta ärenden kan till exempel vara ett trasigt lås på en innerdörr, belysning som inte fungerar, eller ett dörrhandtag som sitter löst.

Vår målsättning är att återkoppla kring dessa ärenden inom 24 h.

 

Övriga ärenden

I formuläret kan du som har beställningsrättigheter för er verksamhet, göra beställningar på arbete ni önskar att vi utför åt er. Som till exempel uppsättning av hyllor, byte av glödlampor eller hjälp med att flytta inventarier.

Ni hittar fler alternativ att välja mellan under Kategorier i formuläret.

 

Akuta ärenden

För att felanmäla ett ärende som är akut under kontorstid (måndag-fredag mellan 07:00 – 16:00) ringer ni oss på 013-35 99 60.  Behöver du göra en felanmälan av akuta ärenden efter kontorstid, så ber vi att ni ringer Renall på 011-14 96 69.

Akuta ärenden kan till exempel vara en vattenläcka, elavbrott eller brister som kan leda till personskada.

Tillfällig information om felanmälningar

Till följd av det ökade smittläget och av hänsyn till Er hyresgäster samt vår egen personals säkerhet, så har vi valt att avvakta med alla felanmälningar som ej anses vara akuta.

Vi följer de direktiv och riktlinjer som finns  för att försöka minska risken för smittspridning.

 Vi är dock väldigt måna om att fortsätta hålla en hög servicenivå och att hjälpa Er hyresgäster på bästa sätt. Det går självklart bra att felanmäla eller beställa arbete via formuläret, men handläggningstiden för dessa kan komma att bli längre än i vanliga fall.

Vi återkopplar till Er gällande de felanmälningar eller beställningar som vi ej kommer att utföra innan dess att smittläget ser annorlunda ut.