Felanmälan

 

Icke akuta ärenden

För att felanmäla något som inte är akut ber vi att ni skickar ett mail till info@garnisonsfastigheter.se. Uppge ditt namn, din arbetsplats, vart felet har uppstått och vad felet är. Ju mer information vi får desto snabbare kan vi hjälpa till.

Icke akuta ärenden kan till exempel vara ett trasigt lås på en innerdörr, belysning som inte fungerar, eller ett dörrhandtag som sitter löst.

Vår målsättning är att inom 24h återkoppla till denna typ av ärende som skickas till info-mailen.

Akuta ärenden

För att felanmäla något som är akut ber vi att ni skickar ett mail till info@garnisonsfastigheter.se. Uppge ditt namn, din arbetsplats, vart felet har uppstått och vad felet är. Ju mer information vi får desto snabbare kan vi hjälpa till.

Uppstår felet under kontorets öppettider (måndag – fredag mellan 07:00 – 16:00) ber vi er att ni även, i första hand, ringer till Jonathan och i andra hand Joakim eller Örjan. Om felet uppstår utanför dessa tider ber vi att ni ringer Renall på 011 – 14 96 69.

Akuta ärenden kan till exempel vara en vattenläcka, elavbrott eller brister som kan leda till personskada.

Felanmälningsformulär